9 Mart 2013 Cumartesi

PASTEL GLOSS UP

PASTEL GLOSS UP SAYESİNDE ULTRA PARLAK GÖRÜNÜME SAHİP, UZUN SÜRE DAYANIKLI MANİKÜRLER!





Her manikür sonrası kadınların büyük stresi, ojelerinin fazla el yıkama, duş, banyo veya günlük işler nedeniyle çıkması veya matlaşmasıdır. Ancak Pastel Gloss Up sayesinde manikürden hemen sonra çıkan veya matlaşan ojeler tarihe karışıyor. Pastel Gloss Up formülündeki güçlü koruyucu katmanı sayesinde, ojenizin ilk sürüldüğü zamanki parlaklığında ve görünümünde kalmasını sağlar, manikürünüzün bakımlı görünümünün uzun süre korunmasına yardımcı olur.

Önerilen Parekende Satış Fiyatı : 9.35TL

2 yorum:

  1. Kurumuş ojenin üzerine uyguladığım halde üzerinden 6 saat geçtiğinde bile kurumadı.ojelerimin bozulmasına ve rezil rezil gezmeme sebep oldu.parlaklık fln da kattığı yok.evet ojeleriniz gloss up la yeni sürülmüş gibi cıvık cıvık kalıyor.bu ürünü 9 küsür liraya satmaya, markanın prestijini insanları kandırarak ve bir daha asla almayacakları ürünler çıkarmaya utanmıyorlar mı acaba.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Basın bülteniydi benim böyle kısa ürün tanıtımım görülmemiştir zaten :)
      Bu arada fikirlerini beyan ettiğin için teşekkürler.
      Ben rimmel marka top coat kullanıyorum kurumasında hiç problem yaşamadım dene derim..

      Sil

Haddini aşan kimseler yüzünden adsız yorumlara izin vermiyorum.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

recent posts

Bumerang - Yazarkafe