9 Temmuz 2012 Pazartesi

Gökkuşağı Tırnaklarım



ouw may gaaad !
Saatlerce uğraştım desem yalan olmaz sanırım bu manikuru yapmak için sonuç olarak bir disastyle kolay yetişmiyor ahah şu dakikalarda morelim birazcık bozuk azıcıkta sinirliyim!
Kusuruma bakmayın lütfen!
Erkek arkadaşımın mesajlarına cevap verirken oje sürüyorum dediğimde 3-4üncü kez hala mı diyordu düşünün artık.Ojeler taze taze olunca azıcık zor oldu gökkuşağımı yaparken.
Ama çoook seviyorum tırnaklarımı sevgilimde beğenmişti.
Neyse hanımlar ben azıcık görünüp kaçıyım dedim tırnaklarımda hatıram olsun :)
 Bu arada ocelerimi hiç bir TR blogunda görmemeniz normal hihih :*
Anlatacak pek birşey yok bu aralar evdeyim..Hiç bir yere çıkmıyorum.
Bu arada sanırım geçen hafta cumartesinden beri evden çıkmadım.Şaka yapmıyorum!
True Blood manyaklığı an be an devam ediyor!Uzun zamandır 4.sezonu izliyememiştim.Site bulamamıştım çıkmadan izliyorum desem yeridir.


Ayrıca gelelim gökkuşağımda kullandığım ojelerime;
Claire's 140 numaralı oje (Mavi)
Flormar 321 numaralı oje (Kırmızı)
Golden Rose 85 (Sarı)
Chissa 249- Pastel 307 (Yeşil)
Flormar 76 (Turuncu)
Alix avien 201 (Lacivert)



6 yorum:

  1. çoook tatlı olmuşş :) oje sürerken hep telefonum çalar ve sinir olurumm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım teşekkür ederim beğenmene sevindim ^_____^
      benim çalmazsa bile ojeleri bırakıp arıyorum mesaj atıyorum rituel'i bozmamak adına heheh

      Sil
  2. aaaaaa şoook şeker olmuş canım bayıldıııım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çoooook teşekkür ederim.Beğendiysen ne mutlu bana hihih ^^

      Sil
  3. rengarenk çok güzel :) bloğuma beklerim :)

    http://suslupuslublog.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Haddini aşan kimseler yüzünden adsız yorumlara izin vermiyorum.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

recent posts

Bumerang - Yazarkafe