11 Temmuz 2012 Çarşamba

Adnan Akat Kozmetikten Morfose Yeni Saç Bakım Koleksiyonu



Adnan Akat ismini duymayan var mı?
Bundan bir kaç önceki postumda sizlere bahsetmiştim ürünlerini kullanıyorum diye.
Memmun kalmadım desemde yalan olur!Saçlarım keçe hattaa çalı süpürgesi diye tabir ettiğimiz biçimdeydi.
Bu cumartesi bir komşumuz sayesinde her şey değişti.Neyse o hikaye'yi anlatmayacağım çoook çook uzun gerçekten.
Adnan Akat kozmetik sektöründe henüz 5 yıllık bir mazisi var.Fakat bir çok ben kozmetik sektörünün iyisiyim diyen 20-30senemi verdim diyen firmalara taş çıkarır.
Eğer fırsatını bulursanız işinize yarıycak olan ürünleri bir deneyin derim..Niye bu kadar kusursuz olduğunu düşündüğümü anlayacaksınız..

Neyse gelelim Morfose Hair Care Collection'a..
Yakında Tvlerde,dergilerde çokca göreceğiniz bu koleksiyonun yeni yüzü İVANA SERT olacaktır.
Bu seri dünya'da 3 markada koleksiyon olarak çıktı yanlış hatırlamıyorsam.4'üncü marka'da Adnan Akattır.
Bu koleksiyon 7 ayrı seriden oluşmaktadır.Ve her birine ayrı bir post ile sizlere sunacağım.
Kısa kısa aklımda kalanları anlatacak olursam..
*Gençlik iksirleri serisi,ısı kalkanları serisi,enerji depoları,boya muhafızları...

Bay J'nin sunuculuğunu üstlendiği lansman gecesinde İvana Sert'le birlikte Hakan Akkaya ve Uğurkan Erez'de katıldı.Türkiye’nin birçok ilinden toplamda 200 kuaförün katıldığı davet renkli görüntülere sahne oldu.

8 yorum:

  1. Selam canım bloguna tesadüfen geldim keyifliymiş iyiki gelmişim dedim :) Koleksiyonun yeni yüzüne Ivana yakışır bence ya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler tatlım:)
      İvana'dan hoşlanmasamda güzel görünüyor yakında katalog fotoğraflarını ekleyeceğim

      Sil
  2. selam canım ,ben cok sevdim bloğunu artık takipcinim...sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogumu beğenmene sevindim :)
      Çook teşekkür ederim..
      ^^

      Sil
  3. blogunu cok sevdim denemek lazim bu sac bakimini cok cok uzatmak istiyorum bende prensesin masalina beklerim sevgiler :)

    http://prensesin-masali.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En çok denemek istediğim bakım setinden birisi enerji depo serisi..
      Yakında deneyip serilerle ilgili yorumlarımı paylaşacağım ^^
      Ziyaret edeceğim blogunuda :)

      Sil
  4. ilk zamanlarında ivana'ya karşı bir antipatim vardı ama iyileştim artık yok , hakan'a ise bayılıyorum,blogun eğlenceli , şimdi alacağım takibe,vaktin olursa bende beklerim
    kibelem.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hihih :) bende de aynı durum vardı gerçi pek bir değişiklik yok hala hiç sıcak kanlı gelmiyor.
      Hakan'a bende bayılıyorum.Blogumu beğenmene ise sevindim teşekkürler..

      Sil

Haddini aşan kimseler yüzünden adsız yorumlara izin vermiyorum.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

recent posts

Bumerang - Yazarkafe