26 Haziran 2011 Pazar

Furla Şeffaf Çantalar





Furla Şeffaf Çantaları gördüğümden beri aklımdan çıkaramıyorum.
Şeffaflık beni her zaman cezbetmiştir.
Çocukluğumda barbie bebeğimin şeffaf çantası ile bu aşk başladı sanırım:)
Neon yeşil ve postacı model'inde minik bir çanta,ben bebeğim'e ne giydirirsem giydireyim hep o çanta ile oynatırdım.
Takıntı olsa gerek ama ne yapayım seviyordum.
Bu çantayı görüncede bebeğimin çantası geldi aklıma.
Yıllar önce Louis Vuitton Şeffaf Plaj Çantasına tutulduğum gibi Furla Şeffaf Çantalar'a tutuldum:)
Yakın zamanda benim olacaksınız :)








Bunlarda Furla Çanta'lı Kombinler




2 yorum:

  1. ben tamamen seffaf olandan ariyorum bulamadi. magazada da. online satis yapilan bir site biliyormusun yani bu cantayi satan?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://www.ebay.com/itm/Furla-Candy-Anice-Blue-Jelly-Satchel-Bauletto-bag-w-lock-hang-tag-NWT-Perfect-/370587265811?pt=US_CSA_WH_Handbags&hash=item5648b8eb13


      Buradan satın alabilirsiniz.

      Sil

Haddini aşan kimseler yüzünden adsız yorumlara izin vermiyorum.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

recent posts

Bumerang - Yazarkafe