25 Haziran 2011 Cumartesi

Burcu Kara & Buğra Gülsoy Nişanlandı


Ve gördüğünüz iki güzel insan 4gün önce nişanlandılar.
Burcu Kara ve Buğra Gülsoy'un oynadığı bütün dizileri takip etmişimdir.
Herkes buğra gülsoy için ''Fatmagül'ün suçu ne?'' diziyle tanıdığımız vural diyor.
Saçmalık hiç mi film - dizi  izlemiyorsunuz?
Ben 2004 yılında Trio kısa filmiyle tanıdım!
  Neyse şuan için onun mutluluklar'ı beni daha çok ilgilendiriyor.

İkisinide tebrik ederim..
Dilerim çook mutlu olurlar.

En güzel günler onların olsun!
Sizi çoook seviyorum!
Nişanlanan  bu güzel çift, temmuz ayındaki düğün için hazırlıklarına ise başladı. 

 Burcu Kara ve Buğra Gülsoy'un nişan fotoğrafları Beyhan Akkoyun ( Tık Tık ) tarafından çekilmiştir.







2 yorum:

  1. harika fotoğraflar çok beğendimmm yaaaaaaaa.süper çıkmışlaaaar..ve çok yakışmışlar:)

    YanıtlaSil
  2. Evet çok yakışmışlar en önemliside birbirne bakarlarkenki gülüşleri,mutlulukları :)

    YanıtlaSil

Haddini aşan kimseler yüzünden adsız yorumlara izin vermiyorum.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

recent posts

Bumerang - Yazarkafe