19 Aralık 2010 Pazar

Alışverişe Yıldırım Mayruk İmzası



Tarih: 21 Aralık Salı
Saat: 16:00 - 18:00

Söyleşi & Tanıtım @ 16:00 - 17:30     Anka Kültür Merkezi Ankamall En Üst kat (Food Court)

Resmi Açılış & Kokteyl @ 18:00      Sevil Parfümeri Önü Ankamall Alışveriş Merkezi


Evet..Evettt... Doğru okudunuz :)
 Yıldırım Mayruk ve Barbaros Şansal 21 aralıkta Ankamall Alışveriş Merkezinde olucak...

Bu haberi aldığım ilk dakika çığlıklarıma hakim olamadım..
Ee sonuçta Ankarada yaşıyorum ve böyle güzel etkinliklerde her zaman olmuyor..
Bir an şasırdım acaba yalnış mı okudum diye yok yok doğru okumuşum =)
Hala şoktayım inanamıyorum..Salı günü o anı yaşayınca inancam sanırım..

Bir kaç hafta evvel Ankamalldeydim ama o güzelim yılbaşı dekorasyonlarıyla ilgilenemedim..
Çok dikkatli incileyemesemde Yıldırım Mayruk imzalı tasarımlar Ankamall'e güzel bir renk katmıştı..
Bir an evvel salı'nın gelmesini iple çekiyorum..
O kalabalıkta Yıldırım Mayruk ve Barbaros Şansalla fotoğraf çekme şansı bulacağımı sanmasamda umarım şanslı günümde olurumda o fırsatı ele geçiririm :)


Etkinlik Hakkında bir kaç bilgi vermek isterim..
*Sergi ile ilgili bir de kitapçık hazırlanarak ANKAmall konuklarına dağıtılacak.
*Mayruk’un cansız mankenlerin üzerindeki bu özel koleksiyonuna tanıklık ederken, mankenler insanların arasında değil, insanlar mankenlerin arasında yürüyecek.
*Ziyaretçiler Mayruk’un koleksiyonlarını sergileyen cansız mankenlerin arasında alışveriş yapabiliyorlar.
*Sergi 31 Aralık gününe kadar devam edicek..




Şimdilik sergi ufacık görüntüler  ama salı günü daha detaylı fotoğraflar olucak..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Haddini aşan kimseler yüzünden adsız yorumlara izin vermiyorum.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

recent posts

Bumerang - Yazarkafe