14 Aralık 2010 Salı

2011 Uzun Saçların Yılı Olacak






    Saç kesimleri konuşunda bu zaman'a kadar moda ne diyorsa onu yapalım diyenlerden hiç olmadım..
                                     Her ne kadar bunu işin ustası söylüyor olsada!!
       2sene önce küt ve düz bir model seçip yaz'ın sıcağından kavrulduğum bir gün gidip güzelim saçlarıma                                                                  kıymıştım:)
                                         Bu sene yine upuzun saçlarımı kestirdim..
            Hala nasıl kestirdiğime inanamıyorum ama kısa saç modellerini rahatça kullanabiliyorum.
Hem şekil vermek kolay hemde çok çabuk uzayan saçlarınız varsa her ay farklı kesimleri tercih edebilirsiniz.
            Ama artık sadece uçlardan aldırcam diye koşa koşa kuaför'üme gitmiycem !!
                                 Çünkü gerçekten upuzun saç modellerini özledim...
                                              Evet !Evet!Uzatıcam saçlarımı!!

                              
  Wella Uluslararası Platform Aktörü Patrick Cameron, Sebastian’ın davetlisi olarak Türkiye’ye geldiğinde dile getirdikleri..

   Türkiye’deki kuaförlerin çok ileri görüşlü olduğunu söyleyen Patrick Cameron, ‘Sektör güçlü bir şekilde büyüyor, Türkiye’yi ilk ziyaret ettiğim 1998’den bu yana, kuaför sektöründeki değişim inanılmaz. Son gelişmeleri takip eden salonlar inanılmaz ileri görüşlüler’ diye konuştu.

    Kuaförlere gelecek yılın uzun saç yılı olacağını anlatan Patrick Cameron, 2011’de kabarık, seksi, hacimli ve dalgalı saçların gözde olacağını belirtti. Cameron, ‘Saçlar özgürlüğüne kavuşacak, cesur modeller ve dikkat çekici dalgalar göz kamaştıracak’ diye konuştu.



     

           

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Haddini aşan kimseler yüzünden adsız yorumlara izin vermiyorum.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

recent posts

Bumerang - Yazarkafe