1 Şubat 2016 Pazartesi

Pastel Ruj Laboratuvarında Oylarınıza İhtiyacım Var.



Mac Hih Drama Dupe bu olacak zannediyorum :)

Pastel Kozmetik,ojeden sonra bu senede ruj'a ellerini atıp bizlere bir şans vermişler.
İlla ki bana oy verin demiyorum beğenmedikten sonra fakat şu konuda bir anlaşalım mı?
Böyle bir şans elde etmişken neden piyasada bulunabilir olan bir şeyin aynısı yapılsın ki...
Bence bu sıra hepimizin en ihtiyaç duyduğu tam rengini verecek bir " #bordoruj " değilde ne?
Benimle aynı düşünceye sahip kişilerden destek bekliyorum.
Şimdiden teşekkürler.
Eğer bana oy verirseniz iki seçenekle yapabilirsiniz.

1-
Rujunu yarat linkine facebooktan tıklayıp Anasayfa'da "galeriyi goster" tikladiktan sonra "arama" kismina "dilonika" yazin hadi 
😄


2- Bu linke tıklayarak.
https://ddipsocial.com/app/pastelruj/rujdetay.aspx?id=1643




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Haddini aşan kimseler yüzünden adsız yorumlara izin vermiyorum.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

recent posts

Bumerang - Yazarkafe