9 Haziran 2014 Pazartesi

Max Factor Wild Shadow Pots 05 Fervent Ivory - Işıltılı Tekli Far





Hello Bıdılar
Uzun bir aradan sonra yine karşınızdayım.
Bu ürünü kuzenimin doğum günü alışverişi için almıştım.Sanki hiç makyaj ürünü yokmuş gibi makyaj ürünü almaya gittim,yaptım yani bunu.
Neyse ona almışken kendimede alayım dedim.

Sedef bir okadar da minnak sim bulunduran bir ürün kendisi.
Gerçi o simleride öyle buram buram buradayım demiyor düşünün ben en çok sedefli far kullansamda.
Ama lütfen yanlış anlamayalım ben farı sadece kaş altı ve göz pınarlarım için kullanıyorum.
Oldukça sedefli minnak simli ürünü sadece göz pınarıma uyguluyorum.
Kalıcılığı oldukça başarılı tabii bazla daha çok kalıyor.
Gözlerimle çok uğraştığımıda iletmeliyim.
Bu seriden bir kaç daha renk alacağım deneme amaçlı deneyip kesin kuzenime hediye ederim The Balm Paletim gibi kullanmak için değil resmen ruh sağlığım ve öyle açıp arada bakmak için alıyorum farları kesin bilgi yayalım :)
Fiyatına gelecek olursak 5 ay önce almış olduğumuda eklersem 25/30 lira gibi hatırlıyorum.






2 yorum:

  1. Oldukça kullanışlı ve ve simli olmasına rağmen bence doğal bir renk gibi duruyor.Aslında bende simli far hiç sevmem ama arada lazım olmuyor değil:)

    YanıtlaSil
  2. Blogunuzu yeni keşfettim. Hemen takibe aldım. Bana da beklerim :)

    YanıtlaSil

Haddini aşan kimseler yüzünden adsız yorumlara izin vermiyorum.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

recent posts

Bumerang - Yazarkafe