12 Şubat 2013 Salı

Bloguma Geri Dönemiyorum!

Evet,kızlar bu başlık öyle uygun oldu ki şuan yaşadıklarım için kafamı toparlayıp fırsat bulup yazılar yazamıyorum.
Bombok geçen günlere sahibim!
Düzelmiyor gerçekten ne yapsam ne etsem düzelmiyor!
Sinirlerim alt üst durumda,gideceğim gidemiyorum.. bir yandan sınava çalışıp giremiyorum..
Diğer yandan hayatımdaki kişinin parazitleri bitmiyor!
Ulan ne arkadaşlıkmış arkadaş dedirtiyor insan'a!Bilmiyor ki herkes gider ben kalırım!
10 yıllık arkadaşıyım dediği insan bile yolları ayrılmışki diğerleri fasa fiso ama ben gerçeğim!
Lanet olsun ki gerçek!
Dertleşmeye geldim aslında azıcık daha çok içimi dökerim ama 2 kişilik ilişkilerde ancak böyle ses çıkarabiliyoruz.
Anlıyacağınız hayatımda doğru giden bir şey varsa içimdeki ufak bir kıpırtıdan başka bir şey değil!
O da herşeyi yoluna sokar mı sokmaz mı bilemeyeceğim açıkcası...
Tamam belki kavgacı bir insanım ama hiç bir zaman kaşının altında gözün var olmadı!
Sevgilimle ilgili bir meselede 1yıldır tanıdığı iş arkadaşını aramamla başladı herşey
Bazen düşünemeyip yapmamam gerekenleri yaptım ama kimseye durup dururken hakaret etmedim!
Kimse kusura bakmasın hakaret edenede gül uzatıcak değilim.. Küfürümü ederim.
Benim canımı acıtan tek şey ise değer verdiğim insan bu durumda beni koruyup kollamaması!!
Haksız mısım falan filan gerçi beni kimsenin korumasına gerek yok ben kendimi korumasını biliyorum!!!
Öyle beddualarım var ki ettirenler çok iyi bilir şıp diye omzunda bitiyor o beddualar..

Neyse kızlar yakın zamanda herşeye çeki düzen verip geleceğim evelallah!

Hıı bu arada beni kıçına benzeten O.çocukları var..(Sevgilimin iş arkadaşı)
Senin kıçın bu kadar güzel olsaa ibne olurdun sanırım gerçi belkide hal ve hareketlerinden anlaşıldığı gibi  ibnesindir!! Adam utanmasa sevgilimle tövbe estagfurulallah!!!

Şimdi ben fotoğrafımıda koymak isterdim ama google aramalarında çıkmasından hoşlanmıyorum ama çoğu takipcim ve arkadaşım benim yüzümü görmüşlerdir..Onlar bir kaç cümleyi eksik etmeyeceklerinden eminim zaten o yüzden koymak istemiyorum.Eğer beni görmek istersenizde Facebook hesabım şuan aktif mi bilmiyorum ama oradan da bakabilirsiniz..

Bu arada belki şehir hatta ülke değiştirebilirim 1 aydır ailemin dilinden düşürmediği bir mevzuydu.
Kısa bir zamanda gerçek bile olabilir sanırım.
Ankara'yı,Ankara'nın o sessiz sakin gecelerinde gezmeyi,Tunalı'da dolaşmayı,otantikten kumpir tombiş kumrudan kumru yemeyi hatta bazı insanları çok özleyeceğim ama sanırım bu sefer kesin :/


Öpüldünüz..
Benim sıkıntılarımda dert ortağı olan ve şuan bir çoğundan uzak olduğum facebook takipçilerimide ayrıca teşekkür ediyorum..
hepiniz iyi ki varsınız azıcık dua edinde şu gudubet günlerimden uzaklaşıyım :(

2 yorum:

  1. bir an önce geri dönmeni dilerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim gerçekten en kısa zmaanda blogumda olacağım inşallah..

      Sil

Haddini aşan kimseler yüzünden adsız yorumlara izin vermiyorum.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

recent posts

Bumerang - Yazarkafe