recent posts

Bumerang - Yazarkafe

14 Ağustos 2012 Salı

Bunlar Yüzük Değil Sanat Eseri!



NOT: Diyette olanları şimdiden uyarıyorum bu posttan ve fotoğraflardan uzak durun! :)


Öncelikle belirtmeliyim ki bunları kim yaptı,kaynak nereden falan hiç birini bilmiyorum.
Bundan bir önceki post ve bu post aylardır sizlerle karşılaşmayı bekleyen fotoğraflardı.Size sunacağım öyle çok şey varki böyle fazla fotoğraf eklemek gerektiği için hep ertelemiştim.Fakat güncel alışveriş,oje postlarımı kendi laptop'mda klavyeden sonra şarj aletide bozulunca fotoğrafları düzeltemez oldum.
Ve kısa bir zaman size arşivimi şunacağım.

Eğer sizde benim gibi ilginç tasarımları ve kimsede olmayan aksesuarlar seviyorsanız işte bunlar tam size göre.
Bu yüzüklere bakıp acıkmamak ise sanırım imkansiz.
Hepsini birbirinden ayırmak çok zor yüzüklerin hepsi benim olsa asla hayır demem o kadar aç gözlüyüm düşünün yani :)
Şaka bir yana biralı,mikserli,cupcakeli hele o fesleğenli spaghetti ye içim gitti kısacası hepsini istiyorum.
Ya siz hangisi sizin olsun isterdiniz?










































































5 yorum:

  1. hepsi birbirinden güzel bunların çok sevdim:)





    http://suslupuslublog.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Hepsi cok guzel ilginc :)) blogunda oyle zaten

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. blogumu ve postu beğenmene çok sevindim:) teşekkürler

      Sil
  3. bence çok orjinal
    piştisiz bir gün geçirmek içinde ideal.

    YanıtlaSil

Haddini aşan kimseler yüzünden adsız yorumlara izin vermiyorum.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.