16 Haziran 2012 Cumartesi

Pastel Kokulu Oje - Mint Yeşili





Herkese Merhabalar,
klavye sorunumu çoğunuz biliyorsunuz:/
Taaa ne zaman gelen bu güzel kokulu oceemi daha şimdi yazabiliyorum siz düşünün.
Pastel'in bu güzel cicilerini çıkarmadan önce bir email düştü epostama:)O sırada da tabi facebook'ta bu konuyla ilgili bir yarışma vardı.Bende o sırada oje diyenlerdenim fakat içinden söyleyince pek birşey olmuyor.
Neyse gelelim kargomu aldığım güne:)
Kargom geldiği zaman ben hala miskin miskin yatağımda yatıyordum.
Abim'in tamam bir saniye nüfus cüzdanımı alıyım diyince anladım ki epostama düşen o güzel süpriz bugün geldi:)) ''İşin garibi tanıtım olarak gelen bu ojenin kargo ücretini ben ödedim:S ''
 Adam'ın elinden nasıl heyecanla aldığını bilemiyorum zaten.Neyse kutudan mini minicik bir kokulu oje ve 3 adet tester parfüm çıktı.Ben parfümleri gerçekten çook beğendim.
(Çoook geç kalınmış bir post oldu.Malesef klavye sorunum yüzünden:( )





Ojeyi sürdükten sonra asla hemen koklamayın yoksa kokuyu alamıyorsunuz.
Ojeyi sürün,kurusun ve belli bir zaman geçtikten sonra kokusu buram buram kokmasada geliyor.
Ayrıca ojeyi sürüp burnunuza tutarsanız hiç kokuyu almazsınız.Örneğin ben ilk oje geldiğinde sürüp pat diye burnuma tuttum heheh :) Sonrasında ise zaten bu bildiğin oje kokuyor ya ne nane kokusu dedim.Sonra annem koklayınca anladıkki sürülürken burnumuza tutmamak gerekiyormuş.




Kokulu  ojenin boyutunu görmeniz amaçlı çekilmiştir.Simli oje kutu içinde değildi.
Pastelin yılbaşı için çıkardığı ojedir kendileri:))



Ojenin yapısı ve sürümü oldukça kolay ben akışkan ve ilk katta tam rengini veren oceeelerin hastasıyım bu ojede de ilk katta renk gerçekten 10numara!


FAVORİM!!
Bayıldım bu kokuya tam benlik gerçekten.Ben genelde soft,ferah,krem kokuları gibi kokuları tercih ediyorum.
Chloe Love gibi:))O koku resmen benle bütünleşti.
En kısa zamanda bu koku benim olacak!



Şeker ve meyve kokusu sevenler için birebir aslında ben çok severim ama öyle ayılacak bayılacak bir koku değil.
Tabii ki kesinlikle kişisel fikrim ben çoook beğenmedim ama asla kötü demiyorum!Deneyin derim;)


İkinci FAVORİM!
Bunada gerçekten bayıldım.Kokuları tarif edemiyorum.Zaten az çok içindekileri okuyunca nasıl olduğunu anlarsınız.Zaten parfümleri böyle anlatıp aa bu kokuyuda alıyım diyen bir insan olmadığım için detaylı anlatamıyorum ama kesinlikle deneyin derim.





Not: Ürün Pinkar Pazarlama tarafından tanıtım amacıyla gönderilmiştir.Teşekkürler Pastel <3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Haddini aşan kimseler yüzünden adsız yorumlara izin vermiyorum.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

recent posts

Bumerang - Yazarkafe