1 Kasım 2011 Salı

Erkekler İçin Oje




Yanlış duymadınız :)
Oje kullanan birçok erkek yıldız Johnny Depp, rock yıldızı Dave Nevarro, futbolcu David Beckham ve hatta Prens Harry ile başlayan trendin sonrasında erkekler için ojenin de piyasa sürülmesi beklenen bir gelişmeydi aslında..


'Evolution Man' adlı bakım ürenleri üreticisinden Marco Berardini ojelerin gri, bordo ve bakır rengi gibi renklerde olduğunu ve popülerliklerinin gün geçtikçe artacağını söylüyor.


Ojelerin erkeklerin güç ve başarısının bir kanıtı olduğunu öne süren Berardini, kullanılan ojelerin ruh haline göre de değişebileceğini anlatıyor.


Benim için çok gerekli bir araç olmadığını söylemeyi isterim!
Erkekler için oje saçmalıktan başka birşey değil,ben erkeklerin ''bugün ne giysem,bana herşey yakışır'' programlarını izlemelerine bile karşıyken oje sürmenin ne denli gereksiz olduğunu anlatmama gerek yok sanırım!


Ya sizin bu konuda düşünceleriniz neler?
Benim erkeğim ojede sürsün o benim erkeğim mi? , O ojeli tırnaklarıyla 2 metre dahi olsun yaklaşamaz mı? diyorsunuz :)





Sevgilimle aynı ojeyi kullandığımı düşünüyorumda kabus gibi!!
Gerçi benim sevgilim asla ama asla bu nonoşlar gibi olmaz!
Sonuç olarak tam bir taşfırın erkeği Allah'm ne mutlu bana! :)

Sevgilisi oje süren kızın dramı;

Hatta birazcık hayal kuralım hadi!
Erkek : -Aşkım siyah oje sende mi?Bulamıyorumda!
Kız : +Sevgilim komidinin üzerine koymuştum.
Erkek : -Orada yok ama aşkitooom.
Kız : - iç ses : lanet olsun lan!bu bildiğin yaşarken kabir azabı!
dış ses :Cehennemin dibinde aşkım cehennemin dibinde!
Erkek : - Aşkitomm ne dedin!
Kız : Sktr git  dedim lan sktr git!
Sevgilim misin,kız arkadaşım mı bilemedim!

:)



Bunlarda ojeli ünlülerimiz;







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Haddini aşan kimseler yüzünden adsız yorumlara izin vermiyorum.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

recent posts

Bumerang - Yazarkafe