30 Temmuz 2011 Cumartesi

Koton Platform Ayakkabılarım





Malum sıcakların yakıp kavurduğu ve indirimleri sıkça yaşadığımız günlerdeyiz.

Sıcağın vermiş olduğu hararetlede bir çoğumuz yolu sıkça alışveriş merkezine düşüyor eminim..

Gerçi aldığım ürün indirimde değildi sanırım ama ben istediğim bir model'i bulunca kaçırmayım dedim.

Birde sevgilim cicilerimi çok beğenince hemen aldım. :)

Fiyat'ı çok uygun nakit 69.90 tl.

Aslında bu cicilerden önce Kızılay/İzmir Caddesindeki Koton'da başka bir model beğenmiştim.

Sonra Atatürk Bulvarındaki Koton mağazasında bunları buldum ve hemen aldım..

Aslında bundan önce bir başka model daha denemiştim.

Pudra renkli gizli platform fakat platform'un bulunduğu yerde fermuar vardı. :/

Bayılmıştım onlara diyebilirim.

Ama sevgili  bu cicileri beğenince hemen bunlar alındı.

Çok beğeniyorum cicilerimi sanki ilk defa ayakkabı almış gibi dolaptan sürekli çıkartıp giyiyorum. :P

Ve hafta sonu düğünümüz olmasına rağmen kıyıp giyemeyeceğim sanırım.

Bu arada ayakkabı numaramda ortaya çıkmış oldu :)

40 numara giyiyorum :P





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Haddini aşan kimseler yüzünden adsız yorumlara izin vermiyorum.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

recent posts

Bumerang - Yazarkafe