7 Kasım 2010 Pazar

Vogue En İyi Paltolar 2010/2011 Sonbahar-Kış




Bu yazıma gerçek kürk'e HAYIR diyerek başlamak istiyorum.Bu dünya'da doğmayı onların seçmediğini bir kez aklımıza getirsek yeridir.Ayrıca sadece kürk  için avlanan hayvanlar'a yapılan işkenceler..Aslında gerçek kürk giymemek ve almamak için geçerli birden fazla sebep var.Şunu biliyorum ki bu yaşım'a kadar almadım bundan sonrada almıyacağım.Lütfen duyarlı olalım ve gerçek olmayanını tercih edelim!!Sıcacık,kavrulduğumuz yaz mevsim'inden sonra sonbahar'ı yaşıyamadan kış kapıya çoktan dayandı.Ve paltolar,pelerinler,trençkotlar dolaplarımızda yeniden yer almaya başladı.Vogue.com bize çok yardımcı olmuşlar ve en şu günlerde en ihtiyaç duyduğumuz şeylerin en iyilerini seçmişler..Ben Casablanca'ya dönüş H&M pelerin trençkot karışımı tarzına bayıldım..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Haddini aşan kimseler yüzünden adsız yorumlara izin vermiyorum.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

recent posts

Bumerang - Yazarkafe