recent posts

Bumerang - Yazarkafe

27 Mart 2014 Perşembe

Golden Rose Mat Oje 01





Bir dönem elimden düşürmediğim mat bir ojeyle karşınızdayım.
İlk matlaştırıcı ojemi alınca her oje seanslarından sonra mutlaka matlaştıktan sonra güzel olacağını düşündüğüm bütün ojelerimi matlaştırdım. :)
Neyse gelelim bu sedefsiz,simsiz pembe renge..
Çok hızlı kuruyan sürerken muazzam bir şekilde dikkat etmeniz gereken ojelerden bir tanesi...
Sürümü gerçekten kolay.
Ben tek kat sürdüm ve opaklığı oldukça iyi..
Çok uzun bir zaman önce aldığımı düşüncek olursak fiyat bilgisini hatırlmamam  imkansız ^^

Peki siz nasıl buldunuz?
Mat oje tercih ediyor musunuz?

Dip Not:Saç ile ilgili emaillerinize en kısa zamanda cevap vereceğim neredeyse 1 aydır bakamıyorum bunun tek sebebi email'imin basın bültenleriyle karman çorman olması.1 haftadır bunun temizliğini yapıyorum neredeyse hala bitmedi en kısa zamanda dönüş sağlayacağım hepinize,anlayışınız için teşekkürler..





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Haddini aşan kimseler yüzünden adsız yorumlara izin vermiyorum.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.