recent posts

Bumerang - Yazarkafe

26 Aralık 2013 Perşembe

Yılbaşı Çekilişi -1-



Herkese Merhaba,uzun zamandır bir hediye etkiliği düzenlemediğimi konuşurken bir yandan da makyaj malzemelerimi ayırıyorduk bir arkadaşımla.Bunları ikişer tane olduğunu fark edince hemencik çekiliş düzenlemek istedim.
Neden ikişer tane diyecek olursanızda arkadaşımla yaptığımız alışverişte hemen hemen aynı şeyleri almış olmamız ve arkadaşımın yurt dışında yaşayacak olması ve biliyorsunuz yanında götürdüğü eşyaların belli bir kotası oluyor.Güzellik ve bakım malzemelerinin çoğu bende artık fırsat buldukçada ayda bir bende ikişer tane olduğunu gördüğüm ne varsa etkinlik düzenleyeceğim.
Kargo ücreti bana aittir.
Son olarakta blogumda bu ara en çok aranan maybelline dream pure bb krem şuan'da light gözüküyor fakat medium ve light'ı elimde kazanan kişi dark medium olmadığı sürece sorun yaşanılmayacaktır.
Gelen bb krem'n kapağı jelatini vardır!Çevrenizde bulunan herhangi bir Gratis'ten değişim sağlayabileceksiniz.
Bu arada son olarak maybelline ruj 210 numara ^^
Hiç biri kesinlikle kullanılmamıştır!

Şimdi yapmanız gerekenlerde sırası ile;
*öncelikle blogum'u takip etmeniz varsa blogunuzda post olarak yayınlamanız yoksa sosyal medya'da paylaşmanız,
*son olarakta bütün linkleri  ve size ulaşabileceğim güncel bir email adresinizi içeren bir yorum bırakmanızı istiyorum.

Çekiliş 26 Ocak 2014'de sona erecektir,bol şanslar.

En kısa zamanda da bir marka'nın oje serisini hediye edeceğim,beni dört gözle bekleyin. ^^


Biraz geç bir sonuç açıklama oldu ama kusura bakmayın lütfen.
Babam'ın Meclis Üyesi Aday Adaylığı yüzünden evde duramıyordum seçim büromuzda açsam o dakika çıkıp gitme ihtimalinden hesabımın açık kalmasından çekiniyordum.
Neyse ki seçim bu hafta sonu Atatürk Lisesin'de oldu ve artık babam'da Meclis Üyesi Aday Adayı :)

KAZANAN KİŞİ

Eylül Kıvaner
(Yakından görmek için üzerine tıklayın)


Yedek Talihli İse 4 Numara
Zeynep Üstün

Eylül Kivaner bana 2 gün içinde dönmez ise Kazanan kişi Zeynep olacaktır.


23 Aralık 2013 Pazartesi

MaxFactor Colour Elixir Giant Pen Stick Vibrant Pink 15 (MaxFactor Kalem Ruj)




Pembe aşığı olarak ayıla bayıla aldım bu kalem ruju!
Kalıcılığı,pigmenti,örtücülüğü oldukça güzel ve sürümü çok kolay.
Parlak bitirişli ama kesinlikle gloss gibi değil fotoğraftanda gördüğünüz üzere zaten öyle olsa ben ı ıh almazdım:)
En sevmediğim yanı ise diğer markalardaki gibi alttan çevirme olayı yok :(
Ben göz kalemini bile tahta yeri gelene kadar açmam buna napcaz bakalım!
Yapısı kesinlikle yumuşacık,ben ilk kenarlarına sürüp sonra içini dolduruyorum.
Dudaklarımı nemlendirmecini ayrıca sevdim.
Bu ürün bende kesinlikle dudak kurutmadı,ilk kullandığımda birazcık ön yargı ile yaklaştığım doğrudur.
Alerjim olduğundan dolayı o sırada ne etkilemişse beni ona reaksiyon gösterir dudaklarım,annem direk anlar kıpkırmızı olur kenarları çatlamaya,acımaya başlar.Bende bu olayı unutarak ilk gün sürdüm görmeniz lazım nasıl kızıyorum kendime o kadar para verdin olana bak hay allah diye..
Sonra tekrar bir şans verdim Allah'tan.
Şimdi her ne kadar oldukça fazla nude tonlu rujları kullansamda bu renk benim içinn çook çok önemli.
Ayrıca makyaj çantamda yer kaplamaması beni deli gibi sevindiriyor :D
Seride 6 renk var.Bir tanesinde gözüm var o da en kısa zamanda burada olur inşallah
._.









21 Aralık 2013 Cumartesi

Max Factor Kohl Pencil Göz Kalemi 10 Beyaz




Bu göz kalemi ile uyguladığım gözlerimi son fotoğrafta görünce bu ürünün neden bende olduğunu anlayacaksınızdır :)
Gözlerimi daha iri, ışıltılı ve genç bir görünüme sahip olmak istediğimden bu ürünü kullanıyorum.
Sürümü oldukça kolay olan bu ürünü Kızılay/Watsons'tan indirimsiz yanlış hatırlamıyorsam 20tl'ye aldım.
Piyasa beyaz göz kalemi gıtlığı olduğunu söylesem yeridir!
Sadece max factor'de bulabildim.
Elbette ki farklı markalarda vardır ama tercih ettiğim yerlerde o sırada bulmak mümkün değildi ve mecbur bunu aldım.Gerçi iyiki de almışım.Aldığım günden beri severek kullanıyorum.
Soft,nude makyajlarımın vazgeçilmezi diyebilirim.

Gözüme uyguladığım fotoğrafta maskaram yok o yüzden çok anlamsız gelebilir gözünüze ama doğru bir makyaj ile hakikaten muhteşem görüntüler elde edebiliyorsunuz.
Ben özellikle son zamanlarda göz kalemini sürdükten sonra alt kirpiklerime hafif olacak şekilde kahve,siyah  far sürüyorum.Tabi ki belli belirsiz bu tüyomuda uygularsanız tadından yenmeyecek bir makyaj ritueliniz olacağından emin olabilirsiniz ^^
Verdiğim 20-30 tl neyse hepsi helal olsun :D






Blogger Zet Fashion, Emotion Parfüm Facebook sayfasında!

Emotion Parfüm, sosyal medya hesaplarında yılbaşı heyecanını blogger Zet Fashion’ı davet ederek zenginleştiriyor.


Modanın nabzını tutan ve trend yaratıcılarından biri olan Zet Fashion blogunun sahibi Zuhal Okçu, Aralık ayı boyunca Emotion Parfüm sosyal medya hesaplarında.

Zuhal Okçu, Emotion Parfüm takipçileriyle moda sırlarından makyaj tavsiyelerine, yeni yıl trendlerinden saç modellerine kadar birçok konuda tavsiyelerini #YeniYılHazırlığı hashtag’i üzerinden paylaşıyor.

Aralık ayında Emotion Parfüm sosyal medya hesapları yılbaşı hazırlıklarına sıcak ve samimi bir ortam sağlıyor. Emotion Parfüm ve Zet Fashion Aralık ayı içerikleri boyunca takipçilere sadece tavsiye vermekle kalmıyor, birbirinden güzel hediyeler de dağıtıyor. Etkileşimli yılbaşı hazırlık postları, moda takibi ve günlük tavsiyelerle Aralık ayında Emotion Parfüm sosyal medya hesapları dopdolu.

Siz de Emotion Parfüm’ü takip etmek isterseniz www.facebook.com/EmotionParfum ve www.twitter.com/emotionparfum adreslerine bekleriz.

Bir boomads advertorial içeriğidir.

20 Aralık 2013 Cuma

Manic Panic Dye Hair Vampire Red (Renkli Saç Jölesi)









Cingöz bir bakışla ve 9 gün sonra 1 ay olacak fotoğrafımla karşınızdayım!
Benim saç rengi değişikliğimi bilenler bilir bu uğurda ne saçlar yıprattım ben... Bukelamun 1,dilonika 2 yapmadığım renk kalmadı :)E sonunda ne oldu saçlar minnacık kaldı.
Şimdi de öyle bir ürünle karşılaştım ki hem saç rengimi istediğim zaman değiştirip,yıkadığım zaman eski haline dönecek hemde zarar vermeyecek yok canım hadi oradan olur mu öyle şey?!
Ama oluyormuş,oluyormuş canlarım ^^
Tabii nasıl oluyormuş diye soruyorsunuz şimdi dimi?
Duydum,duydum ben taa buralardan :)
Manic
Panic Renkli Saç Jölesi
sayesinde!
Nasıl oliiicek o iş! Anlatiiim hemenciiik.
   Beğendiğiniz saç jölesini almakla başlıyacaksınız öncelikle..
Buradan(click click)
Sonrasında siparişiniz 3gün içerisinde geliiicek ve hooop alıp normal her evde olan jöle gibi bir hışımla saçlarınıza uygulayacaksınız.
Bu inanın oldukça kolay,uygulaması kolay olduğu kadar yıkamasıda bir o kadar kolay..

Fiyatı;27.50 TL
Kargo fiyatı: Türkiye'nin her yerine 5tl.
Bu arada site'de Yılbaşına özel indirimler var.Bir an evvel ışınlanın ve harika yılbaşı paketlerinden faydalanın derim.

Işınlanın(click click)



Lafı daha fazla uzatmadan deneyimim ve tavsiyelerime geçeyim en iyisi...


Manic Panic Renkli Saç Jölesi ;

*Uygulaması oldukça basit,jöle saç yıkandığında akıyor.Rituel saç yıkamanıza aynen devam edebilirsiniz,farklı bir uygulama gerektirmiyor.
*Saç jölesini uygularken plastik bir eldivene bile ihtiyaç duymuyorsunuz bunun sebebi ise kalıcı olmaması.
*Ben ilk kullandığımda 3 gün beklettim yastık kılıfıma bir gram bulaşmadı.
*Açık renkli saçlara uygulandığında anında rengi o rengi alacaktır.
*Koyu renkli saçlar için açık renkli saç jöleleri tercih etmenizde fayda olacaktır.(Bknz. beyaz,altın sarısı,gümüş rengi ) Yok illa kırmızı olsun diyorsanızda 2 kat uygulamanız gerekiyor.
*Saç jölesini uygularken düz dişli bir tarak gerekiyor.
*Bir yerinize bulaşırsa lütfen korkmayın :) Suyla silince hemencik geçiyor ya da ıslak mendil ile.
*Normal bir durum ama söylemeden edemiyeceğim saçınıza boyayı uyguladığınızda jöle olduğundan dolayı sertleşiyor.Hem sürüp hem taradığım yerler çok iyiydi ama bekletip sonra taradığımda çok sertti taranmıyordu.Ben kahküllerime jöleyi sürdükten sonra fön fırçası ile uçlarını kıvırmak için saç kurutma makinasını tuttum,o sırada kuruyor ve içeri doğru oluyor kahküllerim.

Uygulaması;ilk baştada söylediğim gibi çok basit.İstediğiniz bölgeye sürüp eşit oranda dağıtırken bir yandan da tarakla taramanız gerekiyor.Ne kadar süreceksiniz bir an önce sürün ve sürerken bir yandan da tarayın.
Hatta ben parmağımın ucuna alıp tarağın belli bir kısmına sürüp tarayıp parmaklarımla yedirdim.


Manic Panic Dye Hair Vampire Red saç jölesi deneyimimde aklıma başka bir şey gelmiyor.
Ama sormak istediğiniz bir şey varsa elimden geldiğince yardımcı olabilirim.
Bunun için gmail hesabı,adsız yorumlar ve email yoluyla sorularınızı sorabilirsiniz.


Dip Not:Saç rengim Platin. Ve saçlarımı kendim boyuyorum eğer sizde evde boyamak isterseniz bana şuan ki saç renginizi gönderin ve gereken detayları email ya da sağda bulunan platin sarısı saç post'umun altına yorum bırakabilirsiniz.Artık kuaförlere zilyon para dökmeniz kesinlikle gerekmiyor :)


Öpüldünüz cupcakeeeler ^_^

Yakında farklı renklerle karşınızda olacağım,bekleyin :)





http://www.manicpanicturkiye.com/VAMPIRE-RED-matte-deep-red-50-ml,PR-60.html




18 Aralık 2013 Çarşamba

Sedef Çalarkan’dan Matrix’e özel tasarım

Kadınlar geleceğe umutla bakıyor…

Konsept tasarımcı Sedef Çalarkan, kadınların hayatlarına dokunmak ve gelecekleriyle ilgili hayallerini gerçekleştirmek amacıyla L’oreal Matrix “Hayalindeki Sen Ol” projesine özel tişört tasarladı.


Siz de “Hayalindeki Sen Ol” tasarım tişörtlerini 1V1Y.COM’dan satın alarak, Kadın Emeğini Değerlendirme Vakfı’na destek olabilir, dar gelirli kadınların hayatlarına dokunabilirsiniz…

Konsept tasarımcı Sedef Çalarkan, dar gelirli kadınların geleceğine umut ışığı oluyor… “Hayalindeki Sen Ol” projesi için özel olarak tasarladığı tişörtler, Kadın Emeğini Değerlendirme Vakfı’na bağlı dar gelirli kadınların gelecekleri için satışta. Bu anlamlı projenin içinde yer alan Çalarkan kuaförlerde satılan saç bakım markası L’oreal Matrix’in projesi ile ilgili; "Bana böyle bir teklif geldiğinde, Türkiye’ye 1007 tane kuaför yetiştiren Demir Çalarkan'ın kızı olduğum için çok heyecanlandım. Maalesef babam tasarım hayatıma tanık olacak kadar bu hayatta kalamadı! Bir insanın hayalinin gerçekleşmesine katkıda bulunmak ve babamın gökyüzünden de olsa buna şahit olduğunu hissetmek, tasarım sürecinde bana ilham verdi" diyerek, projenin kendi için özel bir anlamı olduğunu da dile getirdi.









1986 yılında dar gelirli kadınları güçlendirmek adına kurulan Kadın Emeğini Değerlendirme Vakfı ile hayallerine ulaşmak için çalışan kadınlara destek vermeye hazır mısınız? Hem sevdiklerinize hem kendinize alacağınız her t-shirt ve bu anlamlı katkı sayesinde, bir kadın daha ekonomik bağımsızlığını kazanmak için geleceğe umutla bakacak.



www.sedefcalarkan.com; www.kedv.org.tr



L’oreal MATRIX HAYALİNDEKİ SEN OL’U TAKİP ETMEK İÇİN…



https://www.facebook.com/pages/Matrix-Professional-Haircare-Color

https://twitter.com/matrixturkiye

http://instagram.com/matrixturkiye






17 Aralık 2013 Salı

Loreal Skin Perfection Serisi ile Kusursuz Cilt Artık Hayal Değil!

Birçok kadın gibi benim de cildim kusursuz değil. Özellikle, cilt tonu eşitsizlikleri ve geniş gözenekler, beni oldum olası rahatsız etmiştir. Loreal’in Skin Perfection serisini kullanmaya başlamamla cildimde hissedilebilir ve gözle görülür farklar oluşmaya başladı. Böyle bir ürün keşfetmişken bunu sizlerle paylaşmamak bencillik olurdu, o yüzden daha fazla bekleyemedim. Hemen kolları sıvayıp, etkileriyle olduğu kadar kokusu ve ambalaj tasarımıyla da beni kendine hayran bırakan bu seriyi sizlerle paylaşmaya karar verdim.

Loreal Skin Perfection serisinde, Cilt Kusursuzlaştırıcı Serum, Cilt Kusursuzlaştıcı Günlük Nemlendirici ve Cilt Kusursuzlaştırıcı 6’sı 1 arada BB Krem bulunuyor. Benim bu maceraya başlamam ise, ilk olarak Serumla oldu. Serumu kullanmaya başladıktan sonra 1 hafta gibi kısa bir sürede gözeneklerimin daha sıkı olmaya başladığını gördüm ve hemen nemlendirici ve BB kremini de aldım. Ürünleri düzenli olarak kullandıktan yaklaşık 2 hafta sonra ise, sivilce izleri ve kızarıklıklarda gözle görülür azalmalar oldu. Cildim daha pürüzsüz ve makyajsızken dahi güzel. Hayalimdeki kusursuz cilde adım adım yaklaştığımı görmek inanılmaz keyifli. Sizde, daha güzel bir cilt hayal ediyorsanız hiç beklemeyin hemen Loreal Skin Perfection serisini kullanmaya başlayın.

Bu arada, size ufakta bir tüyo vereyim. Loreal’in http://prod.webapps.cb.otstc.eu/skinperfection/app/#/upload_choice_mode/tr_TR adresine fotoğrafınızı yükleyip, ücretsiz cilt analizi yaptırabilir ve cildiniz hakkında bilgi alabilirsiniz.

Türkiye’nin en çok takip edilen bloggerları, Meriç Küçük, Gamze Biran ve Nil Ertürk, bir parçası oldukları Kusursuz Cilt Hareketi'ne 3'er takipçisini de dahil ettiler. Bloggerlar ve seçtikleri 3'er takipçi, 1 ay boyunca Skin Perfection ürünlerini kullanıp, deneyimlerini http://skinperfection.lorealparis.com.tr/ ’den paylaşacaklar. Onların yorumları ne olacak merak içindeyim. Sizde, sonucunu kendi gözlerinizle görmek isterseniz http://skinperfection.lorealparis.com.tr sitesini mutlaka takip edin.


Bir boomads advertorial içeriğidir.

8 Aralık 2013 Pazar

Schwarzkopf got2b Saç Düzleştirici Sprey



Bayıldım,inanılmaaaaz!
Benim saçlarım ince telli,yağlı ve asla maşa falan tutmayan cinsten özelliklede platin olduğumdan beri.
Ayrıca ben yattığım gibi kalkarım ama bazen böyle olmuyor saçım başım birbirine girmiş şekilde uyanıyorum ve duş alıp çıkamayacağım özelliklede kış ya da evde kalmadığım günlerde bu ürün imdamıma yetişecek desem yeridir.

Ben saçlarıma fön çektirmiyorum.Sadece düzleştirici kullanıyorum.Düzleştirici rituelim ise şöyledir;duş alırım(şampuan-saç bakım maskesi),loreal mucizevi yağı sürer kurutur.Saçımı düzleştiririm.
 Düzleştiricim Philips Saloon Straight Pro XL yılların emektarıdır ama bu zamana kadar saçıma asla zarar vermedi.Saç maşasıda kullandığım söylenirse hakikaten zarar görmedi saçlarım.

Uygulamasına geçicek olursak;
*ilk saçlarım nemliyken serum,yağ ile bakımımı yapıyorum,kurutuyorum.
*saçlarımı tarayıp uçlarına sıkıyorum,annem evdeyse annem'e biraz uzaktan sıktıyorum yoksa ben kendim en fazla 10 cm uzaklıktan sıkıyorum ve iyice uçlarına dağıtıyorum.
*saçımdan küçük küçük parçalar alıp düzleştirip ardından saç açma tarağı ile sadece bir kez saçımı tarıyorum ve bütün saça böyle uyguluyorum.böyle uygulamamın tek sebebi uçların düzleştiriciden sonra yapış yapış kaskatı kalmasını sağlmamak.

Şuan neredeyse yarısına geldim denilebilir her zaman kullanmıyorum.
Yapış yapış bir olmadı,saçım ağırlaşmadı.(yeterli kullanınca ağırlaşmıyor)
En fazla 3gün saçımda durdurabildim o da zar zor bunun sebebi ise saçlarımın yağlanması ter bezlerim sağolsun..
Saçınıza çok fazla uyguladığınız zaman kesinlikle yapışıklık ve ağırlaşma olacaktır!
Kullanımı oldukça kolay benim annem'e sıktırmam inanın tembellikten uğraşmak istemediğimden ^^


Gratis'ten almıştım net fiyat mı hatırlayamasamda 17tl ye almıştım.
Hatta bunu aldığımda alışveriş postu bile yapmamışım.:/






5 Aralık 2013 Perşembe

Vans ile yılbaşı partileri daha renkli


Sokaktan özel davetlere kadar yeni yıl kutlamalarında kombinlerin en favori trendleri arasında dikkat çeken Vans ayakkabılar yılbaşı gecesine enerji katıyor. Özel gecede smokin takımlardan gece elbiselerine orijinal bir tarz vurgulamak isteyenler markanın koleksiyonunu tercih ediyor. Koleksiyonun her parçası farklı model ve desen seçenekleriyle kadın ve erkeklerin özgün karakterini yorumluyor.

Yeni yılda smokin takımların vazgeçilmezi Vans…

Erkeklere özel yılbaşı davetlerinde eşlik edecek smokin takımlarla kombinlenen markanın siyah deri tasarımları, saks mavisi modelleri, kamuflaj ve kırmızı renkli ürünleri adeta ezberleri bozuyor.

Gece elbiseleri Vans ile bambaşka…

Yılbaşı kokteylerinin olmazsa olmazı mini ve maksi gece elbiseleri Vans ayakkabılarıyla bütünleşerek muhteşem bir uyumu gözler önüne seriyor. Markanın yılbaşı ruhunu yansıtan ışıltılı tasarımları her atmosferde ilgi çekiyor.

Sokak partileri Vans ile canlanıyor…

Yeni yılı sokak partisi eşliğinde karşılamak isteyenler markanın vişne,bej ve mürdüm renkli bot koleksiyonuna ait tasarımlarını tercih ediyor. Markanın fütüristik tarzıyla ön plana çıkan galaksi modelleri ise baskı teknikleri sayesinde sokak kutlamalarında farkındalık yaratıyor.












Yılbaşı Coşkusu Boyner Vitrinlerinde!



Yeni yılı karşılamak üzere geri sayım başladı, Boyner Mağazaları yeni yıl coşkusunu vitrinlerine çoktan taşıdı. Bu yıl Boyner vitrinleri 22 özel karaktere emanet. Kadın Emeğini Değerlendirme Vakfı (KEDV) işbirliğinde hazırlanan kuklalar, Aralık ayı boyunca Boyner Mağazaları’nı ziyaret edenleri bekliyor.

Boyner Mağazaları’nın her yıl Aralık ayında mağazalarında müşterileriyle paylaştığı Yılbaşı coşkusuna bu sene KEDV işbirliğinde hazırlanan kuklalar konuk oluyor. Tüm Türkiye’de 28 Boyner Mağazası’ndaki 44 vitrinde sergilenen kuklalar, Boyner müşterilerini renkli ve eğlenceli dünyalarına davet ediyor.

Nahıl atölyelerinde el emeğiyle üretildiler

1986 yılında kadınların ekonomik durumlarını ve yaşam kalitelerini iyileştirmek amacıyla kurulmuş olan KEDV, kadınların bireysel ve toplumsal yaşamlarını iyileştirme çabalarını destekleme amaçlı faaliyetlerini yürütüyor. Boyner Yılbaşı vitrinlerinin başrolünde olan 22 kukla karakter de KEDV’in iktisadi işletmesi olan Nahıl tarafından üretildi.

Boyner Büyük Mağazacılık görsel sunum ekibi tarafından tasarlanan, Nahıl atölyelerinde çalışan 10 kadının el emeğiyle yaratılan kuklalar, Yılbaşı vitrinlerindeki görevlerini tamamladıktan sonra Ocak ayında Boyner Mağazaları’nda ve www.boyner.com.tr’de satışa sunulacak. Satıştan elde edilen gelir Boyner Büyük Mağazacılık A.Ş. tarafından yine KEDV’e aktarılacak.

Sevimli kuklalar dansları ve hareketleri ile Aralık ayı boyunca Boyner vitrinlerinde müşterileri selamlayacak.