recent posts

Bumerang - Yazarkafe

17 Eylül 2013 Salı

Oriflame Beauty Power Shine Ruj Pink Hypnotic&Red Ovation



Oriflame ürünlerinin hepsini 5.6 seneden fazla zamandır benimleler...
Fakat bozulma vb gibi durum hiç yaşanmadı.Hala kullanabiliyorum.
Gerçi bu rujları 15yaşımdayken falan almıştım.Şimdi sürmediği söyleyebilirim.Gerçi o zamanda sürmüyordum ki bu zamana kadar kalmış.
Bazen gereksiz alışverişler yapabiliyorum:)
Ürünler kesinlikle çok güzel ona lafım yok fakat ışıltı olan hiç bir ruju kullanmamaya başladım.
Normalde lipgloss'tan başka bir şey kullanmazken demekki dönem,dönem insanların tercihleri bir diğerinin zıttı olabiliyormuş
Bu ürünleri kısa zaman kullandığımı net hatırlıyorum hatta bitmesinler diyede kullanmadım ozamanlarda..
Lise yıllarımın vazgeçilmez rujuydu^^
Utanmasam pembeyi okul'a giderken sürecektim o derece...

Ürünü  swatch yaptığım zaman baya baya dudağımda kaldılar.
Birşeyler yiyip içerken elbette çıkıyorki ben zaten rujumu silmeden yemek asla yemem..
Kalıcılık gayet iyi,kurutma özelliği kesinlikle yok.
Sürümü çok kolay,ışıtlı seven herkes kesinlikle kullanmalı diyorum.
Şu ara nude rujlarımı kullanmaktan bıkarsam ilk pembe rengi süreceğimden emin olabilirsiniz :)
Parasını hakikaten hak ediyor.Ayrıca kokusu muhteşem...
Salatalık kokuyor :)



ürünün vaat ettikleri;
3 boyutlu parıltılı ruj ile muhteşem görünüm. Zenginleştirilmiş kuşburnu tohumu yağı ile E vitamini dudaklarınızı nemlendirir. Kremsi formülü ile kolayca uygulanır. 1.6 g

Ürün linki;






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Haddini aşan kimseler yüzünden adsız yorumlara izin vermiyorum.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.