recent posts

Bumerang - Yazarkafe

27 Eylül 2013 Cuma

Diadermine Hassas Göz Makyaj Temizlejicisi




Annem'in bir migros alışverişinde benden habersiz alıp getirdiği makyaj temizleyicisi..
Genelde bakım ve temizlik ürünlerimi abim alır ^^ Adam Oran/Migros Müdür Yardımcısı olduktan sonra işin pir'i oldu canım.. Birde odasında ki dolabında fotoğraf çekmeme sorun etmese iyi olacak.
Daha dün bunun sorununu yaşadık :/
Benim dolabım ceviz rengi ve isteyerek almadım.Yeni eve taşıncağımız sıra dolabımız iki ay aldığımız yerin deposunda kaldı ve ya kırıldı ya da satıldı bana 4lu dolap gelicekken bildiğiniz yeni evli çift için baya yararlı olacak bir dolap seti geldi 2 komidin,tuvalet aynasından bozma ayyy aklıma geldikçe sinirleniyorum!
Herşey iyi hoşta fotoğrafın arka fonundaki renk yani akça gelecekken ceviz gelirse ve o insan zaten koyu renk sevmeyen biriyse hiç sevmez.Ciddiyim 2komidin,tuvalet aynası ve 6lı dolabı satacağım hemde çok faiş bir fiyat'a ilgilenenlere duyrulur Ankara içi.
Neyse konumuza dönelim.Bu ürünü aldığımız günden beri severek kullanıyorum.
Kesinlikle oldukça başarılı bir ürün.Hatta bir kaç adet yedeklemeyi düşünmüyor değilim.
Gözlerim çok hassas,alerjik yapıya sahibim bugüne kadar bir çok kez gözüme kaçırdım yanma,kaşınma asla olmadı.Temizledikten sonra asla yağlı bir tabaka bırakmıyor.Aslında bize vaad ettiği herşeyi yerine getiriyor desem daha mantıklı olacak sanırım..
Bitsin yine alırım rengi şisedeki gibi mavi pamuktaki rengini çok seviyorum,gerçekten eğlenceli :)




2 yorum:

  1. ilk kez gördüm bu ürünü saenizde tanımış oldum güzel bi ürün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne mutlu bana o zaman makyaj temizleyicilerimin ilk sırasında yer alıyor.
      ayıla bayıla kullanıyorum fiyatıda çok uygun ^_^
      en kısa zamanda Denemelisin Bence :)

      Sil

Haddini aşan kimseler yüzünden adsız yorumlara izin vermiyorum.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.