recent posts

Bumerang - Yazarkafe

21 Şubat 2011 Pazartesi

Turkcell YUBZ Retro Ahizeler



Bayıldımmmm.
YUBZ Retro ahizelerini, aşşağıda gördüğünüz Nur Yerlitaş fotoğraflar ile öğrendim.
Gazete alıyordum,bir gazetenin ilk sayfasında bu fotoğrafı görünce dayanamadım bir çırpıda okuverdim..
Peki bu ne işe yarar ki ??
Turkcell YUBZ Retro Ahize radyasyonun %96 oranında daha az yayılmasını sağlıyor.
Her telefona uyuyor,telefonunuzun modeli ne ise ona uyumlu kablosu kutunun içinde var.
Nostaliyi ve farklılığı sevenler için gerçekten harika bir alet (:
Yalnız taşıması biraz zor,yürürken kolayca kullanılıcağını sanmıyorum.
Eğer bende almak istiyorum derseniz;Turkcell satış noktalarında satılıyor.
Ve her rengi mevcut malum Nur Yerlitaş 12 adet satın almış.
Fiyatı ise 69-100tl arasında.
Turkcell'm bende istiyorum :)



Leona Lewis'in Dudaklı Giysisi



Dudak ve fiyonk aksesuarlardan sonra artık 3D dudak desenli elbiseleride görebiliceğiz bundan sonra.
Justin Bieber'ın Never Say Never galasına katılmak için bu farklı tasarım elbisesini giymiş.
Ben bayıldım,ya sizin düşünceleriniz?


17 Şubat 2011 Perşembe

O yürek hep senin için atıcak bir tanem!!



Aman allahım diyerek başlıyorum bu post'ma.
Bu nasıl bir filmdir yahu!
Bu nasıl tesadüftür,nasıl bir aşktır,nasıl bir sevgidir.
Bu film değil,hayatın kendisi resmen!!
İmrenilmiyecek bir hayat değil emin olabilirsiniz.
......
Film'in vizyon'a girmesini iple çeken 430bin kişiden biriyim,evet eminim bu kadar kişi olduğuna..Hatta daha fazla!!!
Film'e gitmek için 10 gün kadar bekledim.Neden bilemiyorum ama bekledim..
Ta ki o çooook güzel bir gün gelen'e kadar yani 14 Şubat'a..
Film'in  başında çok olumsuz şeyler vardı..
Hıı?!!!Yanlış olmasın sorun film'le değil!!Yanımızdaki çiftle!!
Adam sürekli konuşuyor,sürekli ''kızılay,anıtkabir'' bildiğiniz navigasyon cihazı gibi yer belirtiyor..
Üzerine'de yetmez gibi ''Eylül Akşam'ı '' şarkısına ne güzel şarkıymış dediğini duyuyordum,evet o şarkıyı büyük bir ustanın şarkısını ilk defa duymuş...
Oysa 1998'den beri var olan bir şarkı!!o
(Yanlış anlamayın bilmeyenler olabilir ama sinir oldum ya bir kere laf sokacak yer arıyorum sadece)

Neysee..

Film'e zar zor götürdüğüm sevgilim sus pus olmuş pür dikkat film'i izliyor.
(Aslında sevgilim'n hakkını yememeliyim,sadece diğer türk filmleri gibi saçma sapan bir film bekliyordu!!Değmiycek diye korkuyordu)
İlk başta erkeklerin nedense bir ön yargısı oluyor.
Birde Ankara'da çekilen bir film var ortada genel'de çekimlerin durağı İst. olduğundan kendimi bu kadar içinde bulmak istediğim bir film olmadı..
Hatta çocukluğumdan beri düşlediğim,hayal ettiğim bir meslek olan oyunculuğa bir kez daha aşık oldum.
Çünkü o kadar iyi oyuncular vardı ki film'e aşık oldum.
Senaryo,küçük denizle özgür,kamerayı konuşturan yönetmen ve bütün set ekibi  diyecek tek kelime asla bulamıyorum.
Uzun zamandır izlediğim,hatta net söylüyorum açıkca!!
Hayatım boyunca izlemediğim bir türk filmiydi bu!!
Ve film'in sonunda işe saatlerce etkisinden çıkamayan gene ikimiz olduk.
Ağladım,evet ağladım!!
Amaa öyle böyle değil,sanki benim canım yanmış gibi.
O an herkes'i ağlatan o an!! kalbim'e koca bir yumruk yemiş kadar oldum.
''Bi an annem'le dizi izlememiz geldi aklıma,''Anne okadar abartma o bir dizi'' kadın'a neler diyordum yahu..''
Oysa ben şimdi neler hissediyordum..
Sevgilisine aşık,deliler gibi seven ben kendimi Deniz'in yerine koyuyordum,ve ağlıyordum.
Film başlarken ne tahmin ediyorduk,sonunda ise neler olmuştu.
Hıçkıra hıçkıra ağlamak istiyordum!
O an'ı silmek yazılmamış olmasını istiyordum,bu nasıl bir duygudur ilk defa yaşadığım için şoktaydım.
Bu film neler'e kadirmiş.
Zaten sulugöz birisiydim,günlerdir etkisinden çıkamıyorum.
Çıkacağımıda sanmıyorum..

Sevgilim'e buradan da tekrar söylüyorum,ben tekrar gitmeyi düşünüyorum..
Benimle film izler(çeker) misin? :(

14 şubat akşam'ı 2buçuk saat yürümemi sağlayan AŞK TESADÜFLERİ SEVER filmine şükranlarımı sunuyorum. :)
''Bu konuda çok ciddiyimi,bizimkide belki bir tesadüftü.!! :) ''






Disa Style'dan film'e daha gitmemişler için bir öneri;Film'in fragmanını bile izlememiş olanlar kesinlikle izlemesin,genelde bu benim taktiğimdir.Ama çoğu film'in fragmanını 30kere izlerim!Sonrasında da pek beğenmem ama gerçekten ''Aşk Tesadüfleri Sever'' fragmanını sadece beyaz show'da ''olamaz mı? olabilir'' kısmını izledim,aslında ben bir ortaçgil hastası olarak oraya vuruldum ve anladımki gidilmesi lazım bu filme!!(pişmanda değilim,)!!Sinema salonuna girerken kesinlikle yiyecek bir şey almayın o tıkınmakla geçirdiğiniz dakikaları ben çok arıyorum ve tekrar gitmek istiyorum.(Gidicemde!!)Yanınızda bolca mendil bulundurun.Kesinlikle makyaj yapmayın çıktığınızda ne demek istediğimi gerçekten anlıyacaksınız.Mümkün olduğunca kimsenin olamayacağı saatler'i ve sinema salonlarını tercih edin.Örneğin; sabah seansları ve hafta içleri tıklım tıklım olmaz ve rahatca izlersiniz..Önerilerimi dikkat'e almadığınızda pişman olduğunuzu göreceksiniz :(

16 Şubat 2011 Çarşamba

Reebok Hello Kitty Koleksiyonu



Bu gördüğünüz güzellikleri alabilmeniz icin taaaa Cin'de olmanız gerekiyor!
Cünkü sadece Cin'de satı$ yapılıyor.
Ne gerek vardı böyle bir $ey'e sanki?Cinliler birebir imitasyon'unu üretirlerdi zaten!
Sneakerslar pembe,beyaz ve siyah renklerden olu$uyor.
Fiyatı ise yakla$ık;150$
Parası önemli degil!!Türkiye'ye de getirin! :(







15 Şubat 2011 Salı

Nine West 2011 Clutch Cantalar






Artık Clutchları sadece gece değil,gün içerisinde de elimizden düşürmedik.
Clutch cantaları kolaylıkla ta$ırken kendimi özel hissettiğim icin clutchları çok seviyorum.
 Nine west bu sezon icin dantelleri,saten kuma$lar,ta$lar,tokalı cantalar'a yer vermiş.
ve ben dantelli olan model'e bayıldım.. 

















14 Şubat 2011 Pazartesi

Sevgililer Gününüz Kutlu olsun!!


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥Seni Cok Seviyorum Sevgilim♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥iyiki Varsın♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥




SANA BAKMAK
her şey yapılabilir
bir beyaz kağıtla
uçak örneğin uçurtma mesela
altına konulabilir
bir ayağı ötekinden kısa olduğu için
sallanan bir masanın
veya şiir yazılabilir
süresi ötekilerden kısa
bir ömür üzerine.

bir beyaz kağıda
her şey yazılabilir
senin dışında
güzelliğine benzetme bulmak zor
sen iyisi mi sana benzemeye çalışan
her şeyden
bir gülden bir ilk bir sonbahardan sor
belki tabiattadır çaresi
senin bir çiçeğe bu kadar benzemenin
ve benim
bilinci nasırlı bir bahçıvan çaresizliğim
anlarım bitkiden filan
ama anlatamam
toprağın güneşle konuşmasını
sana çok benzeyen bir çiçek yoluyla

sen bana ışık ver yeter
bende filiz çok
köklerim içimde gizlidir
gelen giden açan soran bere budak yok
bir şiir istersin
“içinde benzetmeler olan”
kusura bakma sevgilim
heybemde sana benzeyecek kadar
güzel bir şey yok

uzun bir yoldan gelen
tedariksiz katıksız bir yolcuyum
yaralı yarasız sevdalardan geçtim
koynumda bir beyaz kağıt boşluğu
her şeyi anlattım
olan olmayan acıtan sancıtan
bilsem ki sana varmak içindi
bütün mola sancıları
bütün stabilize arkadaşlıklar
daha hızlı koşardım
severadım gelirdim
gözlerinin mercan maviliğine

sana bakmak
suya bakmaktır
sana bakmak
bir mucizeyi anlamaktır

sağa sola bakmadan yürüdüğüm yollar tanıktır
aşk sorgusunda şahanem
yalnız kelepçeler sanıktır
ne yazsam olmuyor
çünkü bilenler hatırlar
hem yapılmış hem yapma çiçek satanlar
bahçıvanlar değil tüccarlardır
sen öyle göz
sen öyle toprak ve güneş ortaklığı
sen teninde cennet kayganlığı iken
sana şiir yazmak ahmaklıktır

bir tek söz kalır
dişlerimin arasından
ben sana gülüm derim
gülün ömrü uzamaya başlar

verdiğim bütün sözler
sende kalsın isterim
ben sana gülüm derim
gül sana benzediği için ölümsüz
yazdığım bütün şiirler
sana başlayan bir kitap için önsöz

sana bakmak
bir beyaz kağıda bakmaktır
her şey olmaya hazır
sana bakmak
suya bakmaktır
gördüğün suretten utanmak
sana bakmak
bütün rastlantıları reddedip
bir mucizeyi anlamaktır

sana bakmak 
allah’a inanmaktır.









13 Şubat 2011 Pazar

Prada Sevgililer Günü Özel Koleksiyonu 2011




Prada sevgililer günü özel koleksiyonuna bayıldım.
Maymun meleklerle diğer koleksiyonların aksine farklılık yaratmış.
Cüzdan,anahtarlıklar,clutch cantalar,bileklikler hepsi çok şekerler.






12 Şubat 2011 Cumartesi

Sevgiliye En Anlamlı Hediye



 Yılın Özel günlerinden sesini duymak olan Sevgililer gününü Tohum Otizm Vakfı'nın, otizmli çocukların eğitimine katkı saglamak icin hazırladıgı Tohum Otizm Vakfı Armagan cekleri ile daha da anlamlı hale getirebilirsiniz ..

Saten alarak hediye onu Armagan ceki ile sevdiklerinize, hem cok iyi özel Bir hediye hazırlamı$, hem de otizmli çocukların eğitimine katkıda bulunmuş olmanın mutlulugunu yaşayacaksınız ettiğiniz.

Armagan çeklerinin tasarımı dünyaca ünlü cagda$ sanatcı Kutlug Ataman'a ait. Tohum Otizm Vakfı, 50, 100 ve 250 TL olarak belirlenen 'Öpücükler', 'Coklu Öpücükler' ve 'Rengarenk Öpücükler' isimli armağan çeklerini kullanarak, sizleri otizmli çocuklara dileğiniz sorunu çözecek kadar öpücük Armagan etmeye ve onlari kucaklamaya davet ediyor ...

Tohum Otizm Vakfı'nın 0 212 244 75 00 numaralı telefonlarından veya www.tohumotizm.org.tr  web adresinden kolaylıkla saten alabileceğiniz Armağan cekleriyle sizin icin Özel Olan, Sevgililer gününü tum otizmli Cocuklar icin de 'Özel' hale getirebilirsiniz ...



Borcum ne kadar?? Demeye son :)



Artk taksi ücretini,gideceğiniz yer'e gelmeden önce taksiciye verip $a$ırtın :)
 Ve bu muhteşem bir uygulamayla kandırılmaya son!!
Biliyorsunuz ki şu günlerde korsan taksi olarak çogu insanı kandıyorlar.
Verdiğiniz parayı inkar edenler;50tl veriyorsunuz bir anda 5tl verdiniz diyor..
100tl veriyorsunuz yırtık diyorlar ellerindeki sahte parayı size veriyorlar.
Siz yol'u bilemediğiniz için dolanıyorsunuzda dolanıyorsunuz!!
Oysaki bir bakıyorsunuz o yoldan aynı takside 2 kere geçmiş oluyorsunuz.
Bu uygulama ise hem navigasyon gibi hemde taksi ücretini hesaplama için kullanabiliyoruz.
O kadar detaylı bir anlatım varki bazı hemcinslerim yollarda kaybolmamaları için çok yardımcı olucak:)
Ankara Taksi Ücreti '' Tık Tık ''İstanbul Taksi ''Tık Tık''
Şuan için sadece 5 $ehir'de;


Ankara Taksi Ücreti Hesaplama; Ankara Taksi Ücreti ''Tık Tık''
izmir Taksi Ücreti Hesaplama; İzmir Taksi Ücreti '' Tık Tık ''
Antalya Taksi Ücreti Hesaplama; Antalya Taksi Ücreti
Bursa Taksi Ücreti Hesaplama; Bursa Taksi Ücreti '' Tık tık ''

istanbul Taksi Ücreti Hesaplama; İstanbul Taksi Ücreti '' Tık Tık ''
Taksi ücretleriyle ilgili tüm detaylı haberleri ise Taksi Ücreti (tık tık) sitesinden takip edebilirsiniz.

Swatch ''Blessing of Love'' & ''Belief of Love'' Koleksiyonu



Swatch sevgililer günü için iki koleksiyon çıkardı.
''Blessing of Love'' ve ''Belief of Love''
Bu koleksiyondaki ürünler kutularında yeni sahiplerini bekliyor.
Bu ürünlerden ise dünyada sadece 777 adet var.
Pembe ve mavi renkli saatler,pembe,turuncu kolye,küpe ve yüzük aksesuarlar'a bayıldımm..




11 Şubat 2011 Cuma

H&M A$k Koleksiyonu





Bugünlerdeee her yerde A$k kokusu var.
Ünlü markalarda bunu fırsat bilip ilgilerini üzerlerine çekmeyi beceriyorlarr.
Ve i$te a$ık olduğum çanta'da bu koleksiyon içinde hemde rugan-süed olarak.
İstiyorummm seniii H&M Dudakkk Çantaaa :.(